piątek, 30 grudnia 2016

Mikołajowe prezenty

To pewnie ostatni post w tym roku, bo jutro już Sylwester. Ja musiałam być bardzo grzeczna w minionym roku, ponieważ dostałam kilka prezentów a trzema z nich chce się pochwalić. 
Pierwszy z nich to piękny stroik z krasnalami od Anetty, która prowadzi bloga Jamiłowo.W rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej niż na załączonym obrazku a krasnale są po prostu boskie :) 




Drugi to wymianka jaka była zorganizowana na jednej z grup na Facebooku i w jej wyniku dostałam bransoletkę oraz  przydasie, była jeszcze pyszna czekolada ale ona nie doczekała się fotografii 



A ostatni zrobił mi mąż :) Dostałam krosno, o które dość długo wierciłam mu dziurę w brzuchu, ale w końcu się doczekałam i jest. Jeszcze go nie testowałam, bo inne projekty w rozsypce ale już niedługo zabieram się za nie 



Na koniec życzę wszystkim:

Na wszystkie dni Nowego Roku
Życzę Wam wiary w sercu i światła w mroku.
Obyście  jednym krokiem mijali przeszkody.
Byście czuli się silny i wiecznie młodzi!


3 komentarze:

  1. Kochana nie ukrywam stroika Ci zazdroszczę 😊
    Cudne prezenty dostałaś, Twój ślubny kreatywny chłopak 😊
    Buziaki pozdrawiam i twórczego roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No stroik to i mi skradł serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prezenty piękne ale krosno naj naj naj :) ja najpierw miałam z kartonu samoróbkę, bo Mójci stwierdził, że mi zrobi ale niestety nie doczekałam się. Ale za to kupił mi drewniane. He he he Chłopy!
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń