sobota, 2 stycznia 2016

Biżuteryjki dla WOŚP 2016

Kolejny finał Wielkiej Orkiestry  Świątecznej Pomocy już za tydzień, a ja prezentuję Wam projekt w którym postanowiłam uczestniczyć. Jak co roku powstało wiele pięknej biżuterii, a wśród niej znajdują się broszki.
.
"Broszki „Cztery Pory Roku” od początku miały oddawać zasadę harmonii kolorów. Jedynym wyznacznikiem ich powstania miało być założenie, że każda broszka będzie połączeniem dwóch odpowiednio dobranych kolorów, które będą pozytywnie wpływać na stan noszącego" (źródło cytatu)
Broszka "Lato" zawiera elementy wykonane przez moją osobę.Dzięki udziałowi w tym projekcie poznałam wiele fantastycznych i zdolnych osób, więc już postanowiłam, że w kolejnych projektach też będę uczestniczyć. Wszystkich zapraszam do udziału w aukcjach które możecie zobaczyć TU. Jeszcze brakuje tam cudnych biżutków, ale są one sukcesywnie dodawane i myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć :

WIOSNA
 LATO

 Jesień
 Zima

2 komentarze:

  1. Wspaniałe sutaszowe "cztery pory roku". Wiosna jest taka energetyczna, a jesień cudnie ciepła:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany Boskie, jakie piękności ! Uwielbiam sztukę Sutaszu i szczerze podziwiam, prześlicznie :*

    OdpowiedzUsuń