środa, 23 grudnia 2015

Świąteczny post

Wiem, że zaniedbałam blog ale miałam tyle szycia, a do tego uczelnia, praca i kiermasze świąteczne, że nie dałam rady tu zaglądać. Powstały w tym czasie dwa naszyjniki takie jak w poście TU, są niby takie same ale jednak każdy jest inny. Niestety zdjęć się nie doczekały, tylko powędrowały do nowych właścicielek. W ramach odstresowania byłam na warsztatach decoupagu u Gosi Gomółki na której blog serdecznie zapraszam. Powstał medalion akrylowy na choinkę


Pracę tę zgłaszam na wyzwanie do Art-Piaskownicy :)
A na koniec życzenia.

Wszystkim odwiedzającym mój blog,
 życzę spokojnych Świąt, 
dużo zdrówka, 
duuuuuuuuuuuużo weny twórczej 
oraz aby nadchodzący Nowy Rok nie był gorszy 
od tego co nas powoli opuszcza :)



5 komentarzy:

  1. Piękny medalion:) Justyna - zdrowych i radosnych Świąt w rodzinnym gronie - Ci życzę oraz szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow medalion cudowny, fajnie, ze dałaś go do naszej zabawy
    pięknie dziękuję za życzenia i ja również życzę rodzinnych, kochających, pełnych ciepła, zapachów, ulotnych wspomnień, cudownych słów i miłości otulającej jak koc. Niech otacza Ciebie i Twoją rodzinę magia Bożego Narodzenia niosąc nadzieję, wiarę i ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Medalion jest fantastyczny pięknie będzie wymagała na choince lub stojaczku.
    WESOŁYCH ŚWIĄT :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku Medialon jest przepiękny !!! Jestem zachwycona ! Kochana Moja Wesołych i Spokojnych Świąt życzę i powodzenia w wyzwaniu ! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń