niedziela, 16 sierpnia 2015

Igłą Malowane

W związku z akcją na FB przez sklep  Coricamo, dostałam najnowszy numer Igłą Malowane, w związku z tym chcę wam go przedstawić. Może część z Was już go posiada, a Ci co jeszcze nie widzieli to zapraszam do posta.
Igłą Malowane to  dwumiesięcznik Bardzo przydatną rzeczą jest też to, ze gazetka ma wypustki przy zszywkach, dzięki którym możemy włożyć ją segregatora, bez potrzeby dziurkowania jej.

Gazetka kryje bardzo bogate wnętrze :) Osoby haftujące na pewno znajdą tu  wzór który ich zainteresuje.  Wzory przygotowane są tak aby można było je haftować na różne sposoby- tradycyjnie krzyżykami, koralikami i wstążką.Każdy z nich opatrzony jest tabelką w której znajdziemy wszystkie rodzaje muliny (Ariadna, DMC itp) i ilość motków jaką potrzebujemy. 



Znajdziemy również  wzór ptaszków wyszyty na dwa sposoby - wstążka i krzyżykami a my mamy wybór czym wyszywamy- a może połączyć obydwa obrazki.

Niestety dla mnie są to wzory nieosiągalne - bo nie haftuję, ale są tu wzory ale takich  "żółtodziobów" ja :) Są one proste i pokazane jest jak się przygotować do pracy. 


W mojej szafce bez dna znalazłam kawałek kanwy i jedną mulinę więc powstał kotek. Oczywiście nie obyło się bez wpadek, bo trzeba pilnować się wzoru a ja do tego nie jestem przyzwyczajona i trzeba było pruć, ale wprawne oko i tak znajdzie niezgodność ze wzorem :)

 Jest tu jeden wzór na serwetkę który bardzo mi się podoba i go wykorzystam w przyszłości bo jest piękny :) 
Wszystkich chętnych zapraszam po Igłą Malowane



1 komentarz:

  1. Kotek ładniutki, a jeśli nawet przydarzyła Ci się wpadka, to mało widoczna:) Recenzja ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń