środa, 1 lipca 2015

Twórcze Inspiracje

W związku z akcją na FB przez sklep  Coricamo, dostałam najnowszy numer Twórczych Inspiracji, w związku z tym chcę wam go przedstawić. Na pierwszy rzut oka widzę, że zmieniła się szata graficzna, w stosunku do poprzednich numerów, które oczywiście posiadam.  Nowa okładka jest dla mnie bardziej przejrzysta.


Drugą zmianę jaką zauważyłam, jest to iż Twórcze Inspiracje stają się dwumiesięcznikiem. No i zmieniła się cena (niestety na wyższą).  Bardzo przydatną rzeczą jest też to, ze gazetka ma wypustki przy zszywkach, dzięki którym możemy włożyć ją segregatora, bez potrzeby dziurkowania jej.
Co do zawartości, to powiem tak, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Mnie najbardziej spodobała się biżuteria - Friendly Plastic - barwna i lekka wykonana z materiału o niezwykłych możliwościach. Nigdy wcześniej nie słyszałam, więc poznałam coś nowego :) Oprócz ogólnego opisu metody tworzenia biżuterii, znajduje się dokładna instrukcja krok po kroku jak ją wykonać oraz zdjęcia poglądowe (jest ich naprawdę dużo) z każdego etapu.





Oprócz tego znajdziemy również:
* Wire wrapping
* Beading
* Makrama
* Chenille
*Koronka pętelkowa
*Koronka rumuńska
* Haft krzyżykowy
*Haft supełkowy
*Frywolitka
* Robótki szydełkowe
* Robótki na drutach
Każdy kurs z danej dziedziny ma swoją autorkę wśród rękodzielniczych bloggerek, lub osób które zajmują się nią. Ja proponowałabym jeszcze jeden artykuł, w którym każda z nas mogłaby zaprezentować swoją twórczość.
Wszystkich chętnych którzy chcą szukać inspiracji do tworzenia lub szukają czegoś nowego zapraszam do nowego numeru Twórczych Inspiracji.

1 komentarz:

  1. Ciekawa i wnikliwa recenzja, dzięki porównaniu z wcześniejszymi numerami:)

    OdpowiedzUsuń