piątek, 25 lipca 2014

Ptaszki

Przeglądając czeluści mojego komputera znalazłam pewne zdjęcia z obozów na które jeździłam w czasie studiów i  zebrało mi się na wspominki. Stwierdzam, że z chęcią bym tam wróciła. Ale od początku .....
Oprócz wszelako pojętego rękodzieła moją drugą pasją jest ornitologia, w końcu jestem mgr biologii. W czasie takiego wyjazdy można się odciąć całkowicie od świata i to dosłownie (brak zasięgu sieci komórkowych, brak internetu, radia i telewizji) i odpocząć mimo, iż pobudka o 6.00. Z miłą chęcią bym tam wróciła, ale to może za kilka lat jak Skarbuś podrośnie :)

Oto kilka zdjęć
Zimorodek (Alcedo atthis)

 Gajówka (Sylvia borin)
 Rudzik (Erithacus rubecula)

Kapturka (Sylvia atricapilla)

A tu jest ptak którego najprawdopodobniej nigdy nie zobaczę Lelek zwyczajny (Caprimulgus europaeus)
 

No i oczywiście owady :)

Nadobnica alpejska (Rosalia alpina)
A tu pajączek

A to zdjęcie, pajączka na siedzącego na sieci pełnej porannej rosy, na zgłaszam do FOTOgry  której tematem jest woda w Art - Piaskownicy 


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjecia , tylko ten pajak mnie przeraza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. on tylko tak strasznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia!!! Biolog pozdrawia serdecznie :) moja "działka" to owady, przede wszytskim błonkówi :):) pozdawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) ja za owadami nie przepadam, a pszczoły, osy i wszystko co ma żądła to omijam szerokim łukiem :)

      Usuń